Detailed Notes on کامپوزیت اقساطی دندان در اصفهان

Wiki Article

سلام خسته نباشید من چند از دندونام رو چون خراب بود کشیدم ، دندون وسطی هم کوچیکه با دوتا دندون بغلی یه خورده فاصله داره میخواستم بدونم میتونم کامپوزیت کنم فقط اینکه دندونای پایینم هم یه خورده نا مرتبه

در شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک دو روش متفاوت در پرداخت هزینه‌های خدمات دندانپزشکی قسطی وجود دارد. شما می‌توانید از یک یا هر دو روش دندان پزشکی اقساطی استفاده کنید.

همچنین برای تعیین تجربه و مهارت دندانپزشک، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

متریال و مواد اولیه ساخت کامپوزیت روی کاربرد آن، شکل و ظاهر و در نهایت نتیجه نهایی این ترمیم زیبایی تاثیر مستقیم خواهد داشت.

پیدا کردن ضامن برای همه افراد آسان نیست. به همین دلیل افرادی که متقاضی انجام کامپوزیت دندان اقساطی هستند، می‌توانند بدون نیاز به ضامن برای کامپوزیت دندان اقدام کنند. 

برای کامپوزیت دندان از برندهای متنوعی استفاده میشه که برای هر واحد دندان از یک میلیون تا پنج میلیون تومان هستند.

یکی از عوامل مهمی که روی نتیجه کار خدمات دندانپزشکی زیبایی تاثیر می‌گذارد تخصص و دستمزد دندانپزشک است. اگر به دنبال یک نتیجه عالی و طول عمر بالا برای کامپوزیت دندان هستید، حتما به دنبال یک دندانپزشک here زیبایی باتجربه باشید.

سلام خسته نباشی . من دندون های بالام ۴دانه اصلاوجودنداره دوتای جلو هم وسطش شکسته .باید چیکارکنم .هزینه خیلی زیادمیشه

راه‌حل این مشکل، مشاوره مجازی است. می‌توانید برای ویزیت مجازی و رایگان در کلینیک سریتا، روی دکمه زیر بزنید. ویزیت مجازی و رایگان

نیاز به مراقبت‌های بیشتر: برای حفظ زیبایی و طول عمر کامپوزیت، باید به طور مرتب مسواک زده و نخ دندان کشیده شود و از مراجعه منظم به دندانپزشک برای چکاپ و تمیز کردن دندان‌ها غافل نشوید.

به عنوان مثال برای ۴ واحد کامپوزیت دندان از برند گلس شرایط پرداخت به صورت زیر خواهد بود:

دسترسی به مراقبت‌های ضروری دندانپزشکی: بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالا، از مراجعه به دندانپزشک خودداری می‌کنند.

سلام من دندانم قبلاً عصابکشی کردم جلو الان افتاده ویکی ترمیم میخواد میخواستم قیمت بدانم چند میشه چون هزینه زیادی ندارم

کامپوزیت تنها در یک جلسه انجام می شود در صورتی که بعد از دیدن دندان های کامپوزیت شده بخواهید تغییری در آنها بدهید در همان جلسه اصلاحات انجام می شود.

Report this wiki page